Retourneren

Wanneer u spijt heeft van uw aankoop kunt u uw aangekochte producten, onder bepaalde voorwaarden, aan ons retourneren. Dit mag zonder opgaaf van reden. U mag uiteraard wel een reden opgeven wanneer u dat wenst. Na ontvangst van uw producten heeft u 14 dagen de tijd om het product retour te sturen of een melding te maken van het retourneren van een product. Na een melding heeft u nog 14 dagen de tijd om het product retour te sturen.


Voorwaarden voor het retour sturen van uw producten:

  • De goederen ontvangen we graag onbeschadigd retour
  • Indien mogelijk in originele verpakking
  • Producten welke zijn gebruikt worden niet gecrediteerd
  • Een product waarbij u zelf een gebrek geprobeerd heeft te herstellen wordt niet gecrediteerd
  • Voeg de factuur (eventueel een kopie) toe aan de retourzending

 

Na het melden van uw retourzending storten wij, binnen 14 dagen, het aanschafbedrag inclusief verzendkosten naar u terug. De kosten van de retourzending zijn vanzelfsprekend voor u zelf.
Wij gebruiken in principe voor de terugbetaling hetzelfde betaalmiddel als dat u heeft gebruikt voor het betalen van uw order. De terugbetaling is voor u kosteloos.

 

Gebruik ons retourformulier in het geval u goederen wilt retourneren. 


Wanneer het gaat om het retourneren van een aquarium, neemt u dan contact met ons op!

 

Retourzendingen kunt u sturen naar:

ZOO&ZO B.V.
T.a.v. AQUARIUM&ZO
Lorentzstraat 1b
6716 AD Ede

 

Klachten & garantie

Wij streven er naar om jou als klant zo tevreden mogelijk te houden. Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. 

Ben je toch niet tevreden over een ontvangen product of onze dienstverlening? Je kunt dit melden via ons contactformulier of via de e-mail. Zie de contactpagina in onze webshop.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van de Stichting Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Ga nu naar het ODR platform