Prijzen:

Alle prijzen in onze webshop zijn incl. BTW en exclusief verzendkosten.


Levertijd:

Indien de bestelde artikelen op voorraad zijn, hanteren wij een levertijd van 1 á 2 werkdagen afhankelijk van het tijdstip van uw bestelling. In verband met extra drukte kan de levertijd afwijken, in dit geval informeren wij u hierover via e-mail. 

Heeft u besteld voor 17.00 uur? Dan heeft u uw order de volgende dag in huis:

Maandag voor 17.00 uur Dinsdag in huis
Dinsdag voor 17.00 uur Woensdag in huis
Woensdag voor 17.00 uur Donderdag in huis
Donderdag voor 17.00 uur Vrijdag in huis
Vrijdag voor 17.00 uur Zaterdag in huis

*Voor levering van distributiepakketten in België kan het zijn dat de leverdag 1 a 2 werkdagen later is dan hierboven staat aangegeven.

*Ook voor palletzendingen gelden bovenstaande levertijden. We nemen wel altijd contact met u op voor het afspreken van een leverdag aangezien er altijd iemand thuis moet zijn om de zending in ontvangst te nemen.


Bij de product informatie in onze webshop geven wij aan of een product op dat moment wel of niet op voorraad is. Wij proberen onze site zo actueel mogelijk te houden wat betreft de voorraad. Wilt u zeker weten of een product op voorraad is? Neem dan contact met ons op!

Wanneer het product niet voorradig is wordt in onze webshop aangegeven wat de levertijd van dit artikel is, mits op voorraad bij onze leverancier. Wij verzenden uw bestelling wanneer alle goederen bij ons binnen zijn. Wilt u een artikel toch eerder ontvangen, laat het ons dan weten!

 

Verzendkosten Nederland: 

Bij besteding vanaf € 50,00 aan producten GRATIS verzending, met uitzondering van grote, zware en breekbare artikelen!

Onder grote, zware en breekbare artikelen vallen aquaria etc. Deze artikelen worden per distributie (veilig transport) of per pallet verzonden en hebben aangepaste verzendkosten. Deze kosten vindt u hieronder en in het winkelmandje.

Pakketdienst:  € 4,95 (orders tot € 50,-)
“Normale” pakketten worden verzonden met PostNL.

Distributie zendingen (veilig transport):  € 9,95
Wanneer een artikel breekbaar is en veilig transport nodig heeft brengt dit extra kosten met zich mee, in dit geval zijn de kosten voor de verzending € 9,95 ongeacht het totaalbedrag van de order.  Afhankelijk van de verpakking van het product wordt een distributiepakket verzonden met Van de Hoef Logistiek of met PostNL extra verzekerd.

Palletzendingen:
Aquaria van 60 cm tot 125 cm worden per pallet afgestuurd. De kosten hiervoor zijn € 35,00.
Aquaria vanaf 125 cm worden per pallet afgestuurd. De kosten hiervoor zijn € 75,00 (i.v.m. de afmetingen).
Voor palletzendingen moet er gegarandeerd iemand thuis zijn. Daarnaast dient het bezorgadres goed bereikbaar te zijn met een vrachtauto.  Palletzendingen worden verzonden met Van de Hoef Logistiek.

Voor meer informatie over onze transporteurs zie verder op deze pagina.

 
Verzendkosten België:

Onder grote, zware en breekbare artikelen vallen aquaria, terraria, kippenhokken, papegaaienkooien etc. Deze artikelen worden per distributie (veilig transport) of per pallet verzonden en hebben aangepaste verzendkosten. Deze kosten vind je hieronder en in het winkelmandje.

Pakketdienst:  € 9,95
“Normale” pakketten worden verzonden met PostNL.

Distributie zendingen (veilig transport):  € 19,95
Wanneer een artikel breekbaar is en veilig transport nodig heeft brengt dit extra kosten met zich mee, in dit geval zijn de kosten voor de verzending € 19,95.
Afhankelijk van de verpakking van het product wordt een distributiepakket verzonden met Van de Hoef Logistiek of met PostNL extra verzekerd.

Palletzendingen:
Aquaria van 60 cm tot 125 cm worden per pallet afgestuurd. De kosten hiervoor zijn € 80,00.
Aquaria vanaf 125 cm worden per pallet afgestuurd. De kosten hiervoor zijn € 120,00 (i.v.m. de afmetingen).
Voor palletzendingen moet er gegarandeerd iemand thuis zijn. Daarnaast dient het bezorgadres goed bereikbaar te zijn met een vrachtauto.
Palletzendingen worden verzonden met Van de Hoef Logistiek.

Voor meer informatie over onze transporteurs zie verder op deze pagina.


Betalingsmogelijkheden:

Betalingsmethodes


PayPal:
Betaal met uw creditcard of PayPal-account! PayPal is wereldwijd een populaire en veelgebruikte manier van online betalen. Via een persoonlijk (en gratis) account, kunt u uw online aankopen direct online betalen via creditcard, bankoverschrijving of uw PayPal-saldo. Dit kan ook vanaf de mobiele telefoon of tablet en zonder het invullen van bank- of creditcardgegevens. Een PayPal betaling wordt direct verwerkt. Daardoor kunnen wij snel uw producten uitleveren.

iDeal:
iDeal is in Nederland al jaren de meest populaire betaalmethode bij online shoppers. iDeal maakt het mogelijk om via de eigen vertrouwde bankomgeving te betalen. Het maakt niet uit bij welke Nederlandse bank u een rekening heeft. iDeal ondersteund alle banken. Een iDeal betaling wordt direct verwerkt. Daardoor kunnen wij snel uw producten uitleveren.

Overboeking:
Via een overboeking kunt u, op een door u uitgekozen moment, in uw eigen betrouwbare bankomgeving betalen. Wanneer u kiest voor een overboeking wordt u direct doorverwezen naar het betaalscherm van Pay.nl. Op dit scherm ziet u alle informatie die nodig is voor het betalen van de order. Wilt u de betaling op een later moment uitvoeren? Dan kunt u uw e-mailadres achterlaten. Er wordt dan automatisch een e-mail verzonden met beknopte informatie over de order en alles wat nodig is om de betaling te voldoen. Zodra de betaling bij Pay.nl is binnengekomen wordt de status van uw order automatisch bijgewerkt, ontvangt u een e-mail dat wij uw betaling hebben ontvangen en gaan wij uw order verwerken. In vergelijking met PayPal of iDeal kan het verwerken van uw bestelling 1 á 2 dagen langer duren.
(Het is bij een betaling via overboeking belangrijk dat u de juiste informatie overneemt. Stel dat het betalingskenmerk niet volledig of onjuist wordt ingevuld, dan kan dat vertraging opleveren.)

Achteraf betalen via Billink:
Met achteraf betalen ontvangt u eerst het product en betaalt u later (binnen 14 dagen) de factuur. Indien u kiest voor ‘achteraf betalen’ gaat u akkoord met de daarbij behorende algemene voorwaarden. Voor betalen middels 'achteraf betalen' hebben wij gegevens van u nodig die wij bij andere betaalmogelijkheden niet van u verlangen. Deze gegevens worden enkel gebruikt door onze betaalpartner Billink B.V. om te controleren of uw aanvraag voor 'achteraf betalen' wordt geaccepteerd. Na acceptatie nemen wij uw bestelling direct in behandeling en zullen wij deze aan u verzenden volgens de aangegeven levertijden.

Billink is vanaf het moment van acceptatie verantwoordelijk voor de verdere afhandeling van de betaling. U ontvangt van Billink een factuur en een acceptgiro per e-mail. De factuur dient binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling aan Billink te zijn voldaan. Let op: u ontvangt ook een factuur vanuit AQUARIUM&ZO. Deze factuur sturen wij mee met uw bestelling. Deze dient alleen als leveringsbon en garantiebewijs.

Indien Billink uw betaling weigert, kunt u contact opnemen met de klantenservice van Billink. Het is mogelijk dat Billink extra gegevens nodig heeft om u als klant te kunnen beoordelen. Wij hebben hier geen enkele invloed op en kunnen niet bemiddelen tussen u en Billink. Mocht onverhoopt uw verzoek tot achteraf betalen niet geaccepteerd worden, dan kunt u natuurlijk, het door u bestelde product, betalen met een andere betalingsmethode.

De administratiekosten voor de Billink betaaloptie bedragen € 1,49. Het maximum orderbedrag voor ‘achteraf betalen’ bedraagt € 250,-. Ook in combinatie van meerdere orders is het niet mogelijk om meer dan €250,- te besteden. 

Bankcontact/Mister Cash:
Bankcontact/Mister Cash is een bankbetaalmethode uit België en voor België, waarmee u als Belgische klant via uw eigen vertrouwde bankomgeving betaald. Mister Cash wordt gezien als de iDeal van België. Een Mister Cash betaling wordt direct verwerkt. Daardoor kunnen wij snel uw producten uitleveren.



Onze pakketten worden verzonden met:

Transport

PostNL:

De volgende pakketten worden verzonden met PostNL:

  • Pakketten tot 31,5kg,
  • Pakketten niet groter dan 175 x 78 x 58cm
  • Niet breekbaar
  • Breekbaar goed verpakt (PostNL extra verzekerd)

U ontvangt de dag voor aflevering een email met een Track & Trace barcode. Zodra u een barcode heeft kunt u de zending online volgen via de link in de email.

Of download de gratis PostNL App! Met de vernieuwde, gratis PostNL App volgt u eenvoudig de status van alle pakketten die naar u onderweg zijn. Heeft u de postbezorger gemist? Als u inlogt, kunt u na de eerste bezorgpoging uw pakket op een andere dag, tijd of plaats laten bezorgen.

De zending wordt eerst gesorteerd en zodra de melding "chauffeur onderweg", erbij staat, wordt uw bestelling die dag nog aangeboden. De informatie over uw pakket kan enkele uren vertraagd zijn.

Niet thuis?
Dan probeert PostNL de bestelling bij de buren of elders in de straat af te geven. Wanneer u dit niet wenst, graag dit vermelden bij uw order. Wanneer u dit niet wenst of de buren zijn ook niet thuis dan volgt er een 2e afleverpoging. Wanneer deze afleverpoging ook niet slaagt dan kunt u de bestelling binnen 3 weken ophalen op het dichtstbijzijnde postkantoor. U ontvangt altijd een bericht in de brievenbus als u niet thuis bent.

Voor vragen over de bezorging van uw pakket, belt u de PostNL Pakketten Servicelijn 0900-0570 (EUR 0,45 p/m).


Van de Hoef Logistiek:

Alle grote, zware en breekbare artikelen worden verzonden met Van de Hoef Logistiek.

Bij bezorging wordt er van tevoren contact met u opgenomen om een geschikte afleverdag te bespreken.

Het is belangrijk dat er op de dag van aflevering het liefst 2 personen aanwezig zijn (bij aquaria van 150 t/m 180cm het beste 3-4 personen i.v.m. afmeting en gewicht). De chauffeur is meestal ook bereid om te helpen uw aquarium naar binnen te verplaatsen.

De dag voor aflevering is rond 19.00 uur de definitieve route bekend en u ontvangt op dat moment een email met daarin het tijdsvak waarin de volgende dag wordt geleverd. Dit is een indicatie en kan worden aangepast door de planning. Ook kunt u zelf het tijdsvak bekijken via de website http://pakketservice.vandehoeflogistiek.nl/trackandtrace.html. Hier vult u uw postcode en huisnummer in, vervolgens kunt u de geplande bezorgtijd zien.

Helaas is het niet mogelijk een voorkeur voor een aflevertijd te geven. De route wordt door de transporteur zo efficiënt mogelijk ingepland.

In het geval u niet thuis bent, dan zal uw zending bij de buren worden afgeleverd. U ontvangt dan een kaartje in de brievenbus met het huisnummer waar uw pakket ligt. Wanneer u dit niet wenst, graag dit vermelden bij uw order. Wanneer u dit niet wenst of de buren zijn ook niet thuis dan wordt het pakket door Van de Hoef mee terug genomen en wordt er contact met u opgenomen voor een nieuwe aflever afspraak.

Mocht u contact met Van de Hoef Logistiek op willen nemen, kan dat via email: klantenservice@vanderhoeflogistiek.nl



Download voor volledige informatie over verzendingen, levertijd, betalingen, garantie etc. onze algemene- en verkoopvoorwaarden!

Algemene Voorwaarden Webshop Keurmerk - AQUARIUM&ZO